I'M NOT GAY

nej det är jag inte.

Måttligt stolt över mig själv nu, städat, dammsugit och skurat mitt rum.
Ska byta lakan och sånt efter middagen, sen ska jag kura ner mig i sängen och kolla på tv och skriva ett mail. Önskar jag var lite rik och kunde köpa godis och coca cola, men icke fram tills onsdag.

Förresten så tror jag att det finns en Gud, nu när jag har dom här 3 fattiga dagarna framför mig så behöver jag ju cigg, har ett paket, sen skulle jag städa under min ena trappa (dum jag är den andra kan man ju inte ens gå under) så hittade jag ett fullt level paket, iofs är level världens äckligaste cigg men vad fan, nu har jag iaf så jag klarar mig 3 dagar!!! Woho!

Ska försöka få mina slavar att skynda på med maten nu för jag vill ha min kyckliiiiing now!

heeiiiipa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0