BADA


Jag fick sånt sug på att åka och bada på något roligt äventyrsbad, fast ofta någon av mina kompisar skulle vilja det, jävla tråkmånsar allihopa. Men kan väl säga att jag också är tråkig ibland. Så kanske inte ska klaga.

Idag gick jag upp 06:30 tro det eller ej, men det gjorde jag. Har inte gjort något sen dess, vart på ICA och köpt lite frallor och coca cola. Fick nyss reda på att Vickys great love från Danmark kommer till Sverige i helgen, säkert till Malmö eller något för han är ju ganska blåst och tror att alla städer ligger så nära varann här men icke!

Nu ska jag kolla på tv men allt man ser på alla kanaler är ju om att kronprinsessan Victoria har förlovat sig efter 7 år, tid tog det men jag bryr mig inte. Är inte ens för monarki så för mig så får gärna kungafamiljen drunka och dö ut så kan vi skaffa en president istället eller bara låta regeringen styra som dom iofs redan gör men staten skulle tjäna på att inte ha någon kungafamilj.
Frågan är; Är detta ett datum folk kommer minnas? Då deras förlovning blev offentliggjord idag...



Au revoir à tous mes chers lecteurs ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, äventyrsbad är skitkul :D

Drömde om dig inatt, att du puttade mig i buskarna och att vi pallade äpplen. det var tider det ;D

2009-02-24 @ 19:41:40
Postat av: KIM skrev överst

2009-02-24 @ 19:42:04
Postat av: a

haha ja det e fan rikiga minnen det :D

2009-02-25 @ 07:48:58
URL: http://ankiis.blogg.se/
Postat av: a

riktiga*

2009-02-25 @ 07:49:35
URL: http://ankiis.blogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

Hej! Just nu kan man vinna jättefina smycken ifrån Pandia på min sida (värde 600 kr)!



Kolla in:

http://www.jessi.se/2009/february/tavla-om-smycken-fran-pandiase.html



Ha det bra!

2009-02-25 @ 20:10:33
URL: http://www.jessi.se
Postat av: v

haha om han kommer till stockholm så trackaserar vi honom:D

2009-03-01 @ 23:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0