RAJJRAJJJ

Om jag är slut alltså, julen blir mer och mer överskattad för varje år som går. Får julklappar i alla fall, och bra sådana!
I år fick jag en MacBook :) Grymt bra julklapp/födelsedagspresent.
Har ju hunnit bli gammal kärring nu också, 21 år. Vart tog tiden vägen??

Och snart ska jag bege mig tillbaka hem till Cypern, är så trött på allt vad det har inneburit med att förbereda katterna, psykiskt jobbigt har det vart och framför allt DYRT! Men jaja, det finns inget jag inte skulle göra för Lucas och Kirre för dom är ju trots allt som mina små bebisar även fast dom fyller 3 om ett halvår.

Jag beräknas åka den 1 januari men ingenting är säkert än, Kris får ju betalt den sista december vilket har gjort allting lite extra knepigt, och det är precis vad jag behöver... Ännu mera stress, GAAAAAH!!! I alla fall så är mina sista katt-utgifter 2400 kr för frakten samt 1080 för sista veterinärbesöket innan avfärd, snart går jag under alltså!



Nu orkar jag verkligen inte tänka på allt det här så jag ska sätta på en film och försöka sova... Har ställt klockan på 13 idag så jag kommer upp någolunda "tidigt" då jag har vaknat vid 18 tiden de senaste dagarna..


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0