Jag är så jävla kass ibland alltså!

Jaha så sitter man här igen. Så fort jag kommer till Sverige så vänder jag upp&ner på dygnet! Igår tror jag att jag somnade runt 07.00 eller något och vaknade vid 17.00 - så jävla kass jag är!

Stannade hemma ikväll bara ifall jag skulle få ett sånt där plötsligt bli trött anfall så jag kunde gå och lägga mig direkt, men något sådant har inte inträffat och nu är jag pigg som inåt helvete, jäkligt irriterande.

Sen är man ju pank också så jag som är så sugen på en Billy's panpizza eller som Malin och jag säger det BANBIZZA har inte ens råd med 17 kronor för att dra mig till Statoil för att köpa en. Vågar inte prova på Kris kort för det skulle vara så pinsamt om det stod "Köp ej godkänt" eller något liknande så kan man inte betala kontant heller. Så jaaa, jag får väl vara hungrig då för någon/några tjockisar här hemma har ätit upp alla goda Aladin choklader.

Nej nu ska jag sluta klaga och fortsätta kolla på TV.

Au revoir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0