7 dagar kvar tills the trip begins haha

Ja om typ 7 dagar exakt är jag påväg till flygplatsen här i Larnaca, vet dock inte om jag ska åka till den nya eller den gamla, måste kollas upp! Först flyger jag till England den 9e december och stannar hos familjen Kinley tills den 12e då jag beger mig till London-Gatwick för att flyga hem till Sverige. Dock så flyger jag till Skavsta i Nyköping(!!!) och inte till Arlanda 10 minuter från pappa. Förhoppningsvis finns det någon skåpbil eller något som jag kan få ta från Hertz-Skavsta och köra till min brorsas Hertz i Väsby, men annars så får det bli flygbuss och då kanske min syrra kan fixa någon slags rabatt eller något. Det sugiga är ju att jag kommer att landa runt 23.15 tiden på kvällen så kommunikationer kommer det ju inte finnas gott om så att säga.

Nog om det, igår kände jag för att köpa en cykel. Hade dock satt en maxgräns på €50, visst borde man kunna få en skruttig gammal damcykel för det? I alla fall så var den billigaste dom hade en ful, liten och halvtrasig pojkcykel för €80. Då "hittar" jag nog hellre en skruttig liten skit. Har sett massa cyklar dumpade vid stranden så varför inte liksom?

Idag ska jag försöka ta mig i kragen och städa lite här hemma, det är rentav äckligt här! Jag kunde t ex ha passat på nu när Kris ligger och sover med katterna och Max och valparna är ute och leker.
Ska lägga in lite disk i diskmaskinen och tvätta lite kläder, då har man ju fått bort lite skit ändå. Jag och Kris sa att om jag tar hand om alla kläder och disken så gör han resten, dvs allt skräp och skit som jag inte vill ta i haha.
Måste bara bli kliad på ryggen lite till :)

Jag uppdaterar om jag lyckats städa lite eller inte lite senare :)
Hajj hajjjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0