svettas

bara så ni vet.

Sitter på ett internetcafe och väntar på att vår mäklare(?) ska ringa, vi ska skriva på kontrakten idag och få nyckeln till vår lägenhet så vi flyttar in idag. Ska bli så jäääääääääävla skönt att 'flytta ur' resväskan och få in allt i garderober samt ställa undan alla väskor.

I alla fall, nu har vi fått några saker avcheckade på vår "To do lista" såsom, fixa lägenehet, köpa bil, paragliding, jetski och bungeejump :D inte för att det var så kul efter jag hade hoppat, var så yr så det svartnade för ögonen plus att jag mådde illa och fick svänga av på motorvägen från ayia napa för att jag inte kunde köra.

Jaja, som sagt idag flyttar vi in, runt 3-4 tiden skulle jag tro. Sen blir det att lassa ur all skit från bilen som är totalfull, finns en plats att sitta på och det är förarplatsen haha. Sen blir det raka vägen till Ikea i Nicosia. Yeeeeeeeeeeeeeeees allt går ihop nu, blir så glad.

Dags att läsa lite bloggar nu, tjohejjj!

Kommentarer
Postat av: H

så jävla glad för din skull :D

2009-08-18 @ 19:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0