lgh

Tänkte ta mig i skinnet (säger man så?) och ta lite bilder på lägenheten men den är stökig som fan för vi har fortfarande inte kommit i ordning i den än, har juu bara bott där sen förra onsdagen. Och gästrummet är fullt av resväskor och kartonger. Men jag ska tvinga Kris att hjälpa mig att städa imorgon, kommer bli svårt men jag ska lyckas.
Kris är ju inte direkt känd i mina ögon för att hjälpa till, tex så hade vi 6 svarta sopsäckar fulla med sopor (of course daaaaah) som JAG, klena lilla Angelica fick bära ut själv i 3 omgångar, och det är en bit till soptunnorna, men såklart hade han inte hade lust just då. Hade vart dubbelt så effektivt om vi hade hjälpts åt då jag hade kunnat kämpa på mig 3 påsar och han 3, då hade JAG och HAN bara behövt gå en gång men nej Angelica ska såklart göra allt jobbigt själv, dvs gå 3 jävla gånger!!!!! Jag blir så jävla irriterad på den grabben ibland alltså, ena sekunden säger han att imorgon... JA DÅ SKA VI STÄDA. Dagen efter, neeee då orkar han inte utan han sätter sig bara framför tvn och spelar Fable II på sin jävla Xbox. Kastar snart ut den genom fönstret, och sen kastar jag ut Kris efter.
Vi har bråkat så förjävligt mycket dom senaste veckorna, har väl gjort slut typ 2 gånger haha. Sorry för allt klagande men vad fan man måste ju få ur sig skiten någon gång. Inte bryr jag mig om att jag skriver det på internet...
Sen idag hade vi bestämt att vi skulle gå ut vare sig det var i Ayia Napa, Protaras, Larnaca, Dekeleia eller Pyla (vi bor i Pyla strax utanför Larnaca). Men sen efter lite 'sexy time' som vi kallar det haha, ja då ska det sovas. Så jag, Angelica Christina Österberg får ge mig ut på stan för 5e dagen i rad. Så jävla roligt så det finns inte.
Inatt ska jag fanimej sova på soffan!!!!!!



Nu ska jag fucka off cause im in PAAAAAAAAAAAAAAIN!

Kommentarer
Postat av: Linnea

fin blogg :)

2009-09-28 @ 12:24:20
URL: http://linnea-mydreams.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0