in da car

eftersom en fattig dongel som jag tänkte köpa igår bara kommer funka med gprs hemma hos oss så har vi inge internet i lägenheten.. så ja tog datorn och satte i passagerarsätet och började köra tills jag hittade trådlöst internet. vill inte dra till modo på stripen för där sitter det ENDAST cyprioter och vet ni vad? JAG HATAR CYPRIOTER!

Vi har vart på ikea idag igen, köpte en matta, dvd hylla, 2 tvbänkar, en till sovrummet och en till vardagsrummet, ett skoställ, tvättkorgsgrejsimojj, lite sängkläder och massa annat kraffs.
Igår var vi och storhandlade mat för första gången... snacka om att vi båda är nollor i köket, ingen av oss visste vad man kunde laga så vi köpte helt enkelt bara lite (ganska mkt) tramsmat.

skulle lagat tacos idag men jag var för lat och drog in till donken i larnaca och köpte med lite mcdonalds hem istället.
ska börja dra mig hemåt nu, ska upp ganska tidigt imorgon för att åka till ayia napa och hoppa bungyjump, eller ja kris och ollie ska hoppa, inte jag för jag vart så jävla yr och dålig så jag inte ens kunde köra bil efter jag hade hoppat. blir väl jetski för mig istället.
och imorrn blir det nog tacos, kris är väldigt excited.

btw så kom jag på en sak, varför har inte ikea här på cypern sånna där tunnare madrasser som man har ovanpå den tjocka madrassed, alltså den madrassen som gör sängen mjuk??? sååååå irriterande!!

over and out fathamakkas haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0