DAGENS INKÖP!

2 Hello Kitty gosedjur (nu har jag 3 st!!) haha
1 bil
1 besök hos frisören

Ja och så lite smågrejer här och där, btw så färgade jag håret brunt för några veckor sen men bestämde igår att jag ville gå tillbaka till att vara blond så jag köpte lite hårblekning för €6, priset var billigt men å andra sidan, priset jag fick betala för resultatet var inte så kul, hår som lossnar so fort jag rör mig (kan absolut inte borsta håret), 1½ dm av mitt hår avklippt, stora äckliga sår i hårbotten, €90 värt av hårprodukter, en ny färgning till askblond (mitt hår var rött, gult och typ vitt) och så grät jag lite hos frisören när hon klippte av mig allt hår :(

Jaja, snart får vi lägenheten och vår bil får vi imorgon eller i övermorgon, så något bra har hänt idag i alla fall. Plus att jag dör i typ 35-40 graders värme haha.





Dags för 2½ men, ciaooooo.

Kommentarer
Postat av: H

haha va ere för röjj :D

2009-08-12 @ 01:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0