BURN BABY... BURN

men nej tack!

dagens incident: diskmaskinen på jobbet börjar brinna strax efter klockan slagit 1500, då jag slutar. byggnaden utryms och jag får inte komma in och stämpla ut.. övertid för att stå och titta på massa räddningspersonal (polis, ambulans och brandkår samt massa securitasbilar och folk från flygplatsen) inga större skador dock.. som tur ääääääär!!!!

note till myself då, eftersom jag brukar tappa bort saker hela tiden så ska jag skriva upp lite av mitt schema här ifall min lilla kalender plötsligt försvinner spårlöst.

23 - 06-15
24 - åka till england
25 - england
26 - england
27 - åka hem från england
28 - 14-23
29 - 14-23
30 - 14-23
1 - 07-15
2 - 07-15
3 - 07-15

så där hade jag en liten bit så jag klarar mig i alla fall.
snart dags för sängen, morgondagen ser ut såhär...
upp 0445 eller ja blir till att snooza till 0515 och sen stiga upp och kasta på sig kläderna i tron om att jag har bråttom fastän jag egentligen inte ens har det med tanke på att jag inte sminkar mig innan jobbet, håret fixar jag inte heller utan det åker bara upp i en tofs, frukost äter jag inte utan gör bara ordning några smörgåsar som jag äter på frukostpausen på jobbet så egentligen det ända jag gör är att klä på mig och borsta tänderna och röka morgon ciggen (när jag har några) och jag har ett paket nu YEEES!
men i alla fall sen börjar jag jobba kl 0600 och jobbar till 1500, sen hem och packa inför fredag och kolla swedbank.se... måste ju kolla statusen på lönen haha. sen förmodligen bara däcka i sängen.. funderar starkt på att städa mitt rum men vi får se...


heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej svej

Kommentarer
Postat av: H

haha va ere för röjj :D

2009-04-24 @ 23:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0