AM I ALL ALONE?




Det känns lite så nu faktiskt. Jag hatar mitt liv idag känner jag i alla fall. Tror jag har blivit kär i mitt nya jobb och i Flo Ridas nya låt Sugar.

Idag har jag gjort fuck all, eller jo vart på Obs och köpt typ 1000000 färdiga maträtter eller ja det heter ju numera Coop Forum, det har väl hetat det i några år nu men jag föredrar att säga Obs, om man tänker efter... vad fan är Obs för ett jävla namn egentligen? Hur fan kommer man på att döpa en stor jävla mataffär till Obs???

Sov till kl 1700 idag, har ju vant av mig det nu när man fått ett riktigt jobb. Pengarna är ju bättre, inte för att jag har några nu då för dom snodde tydligen banken, väntar fortfarande på att jag ska få mina €125 från Swiss International Airlines, har väntat sen den 28:e december 2008. Flyger aldrig mer med dom, det är en sak som är säker. Gillar skarpt BA och SAS nu för tiden.

Vet för i helvete inte vad jag ska skriva, har ju liksom inget liv att prata om, känns som jag tappade bort det någonstans sommaren/hösten 2007, som sagt det var en sjuhelvetes sommar, saknar dom tiderna grymt mycket!!

Ja ja since im a BIG no lifer så drar jag väl och sover nu, förresten! Vad är det med att jag typ bor i min Hertz fleecetröja och jacka? Bekväma som fan är dom i alla fall.

Nu vet jag varför mitt liv är så kasst idag, för min bodyguard Vicky är i Västerås med hennes pojkvän.. Svikare :(

Nää vidare till sängen då.
Adjö


Kommentarer
Postat av: E

Shit Anki du måste komma hit imorgon fett kul!

2009-04-05 @ 01:19:41
Postat av: H

ta den här medicinen nu

2009-04-05 @ 18:25:47
Postat av: anki

fan har du kvar det ljudklippet?

2009-04-05 @ 23:03:37
URL: http://ankiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0