ÅKER IDAG

Idag eller ja om typ 20 min åker jag till Arlanda för att sen flyga vidare till England, ska bli så skönt att komma ifrån Sverige, synd bara att det riktiga fina vädret kommer nu... Typiskt min tur va?
Konstigt nog så är jag lite nervös inför fygningen, jag älskar ju typ normalt att flyga men känns liksom som att något är fel. Sen har jag ju i och för sig inga instinkter så så min hjärna är nog helt ute och cyklar, ska intala mig det i alla fall.

Nu ska jag göra sista checken att jag har allt viktigt med mig och det är väl ändå, pass, plånbok och bokningsinformationen? För kläder är ju uppenbart att man tar med sig, det är ju i och för sig uppenbart att man tar med passet  och plånboken också men det är sånna saker man absolut inte får glömma!!

Nu tror jag att pappa är klar för jag hör hur kaffekopparna ställs på diskbänken i köket som ändå ligger 1000000000 mil bort från mitt rum och nu hörde jag hans fotsteg närma sig och vips så sa han "ska vi åka nu?"

Jaaaaaaaaaa!!! Säger jag, så nu ska vi åka till Arlandish flygplats och jag försvinner ur landet i några dagar.

Ha en trevlig helg gött fölk!!  Cause i will!


Kommentarer
Postat av: H

åhåå curry unge.



ät fish nnn chipsss åt mig tack

2009-04-24 @ 23:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0