va ska man säga?

igår jobbade jag, gick ganska bra som vanligt. efter det så drog jag hem och segade som vanligt, tammy sov länge igår så hon va pigg ikväll (igårkväll) så ja knallade över till henne o satt där o surfade (jag har inget internet hemma). vi blev rätt utrråkade och bestämde oss för att dra ut och busa, men som alltid så gick det inge bra och vår plan gick i kras så det blev till att dra hem. snackade med henne på msn ett tag men sen gick hon och la sig för någon timme sen tror jag.

då snackade jag med kris ett tag, men som vanligt så kan jag inte prata med honom så jag sa att det va ingen ide att vi ens försökte bete oss som om vi var vänner.
kan man vara bra vän med sitt ex? jag kan då svara nej på den frågan, är inte vän med en enda av dom... kanske för att jag är dum i huvudet.
sen var det ju så att i förrgår skrev jag ett mail till kris som jag väntade på svar på  hela gårdagen och det kom inatt kl halv 5. ja började störtgråta när jag läste det och det tog mig en timme att fundera ut vad jag skulle svara på de. jag skrev allt vad jag kände och så och berättade om hur jag mår nu osv, vilket btw inte är bra :(

så nu blir det väl att sitta (läs: sova) hela dagen imorrn (idag) och vänta på svar på det där jävla mailet.
FAN VARFÖR KAN VI INTE BARA BO I SAMMA LAND?? då skulle allt vara så jävla mycket lättare, visst england och cypern är inte så jättejätte långt bort. men varför ska han vara militär? och vara stationerad i afghanistan??? nu har han iofs krigssemester eller va man ska säga så nu e han i england men NEEEEEEEEEEEEJ ja blir galen.

nu ska ja försöka sova och må lite bättre än vad jag gör just nu, tur att jag har min älskade kittekatt Kirre som ligger och spinner i mitt knä :) han älskar mig iaf.

gonatt/god morgon på er allla!!!


Kommentarer
Postat av: tammy l ryder

JA VILL DANSA. Får väl stå ut till helgen kanske=p

2008-09-03 @ 22:22:03
Postat av: anki

hahah :D

2008-09-03 @ 23:38:43
URL: http://ankiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0