tröööött

Ja då har man ju vart vaken hela natten fast det har jag väl redan bloggat om eller? ^^ Iaf de gick bra tills det att vi kom hem till Tammy vid 1 tiden tror jag de va.. Alltså 13:00!! Då skulle hon duscha och vara seg as usual, så jag la mig i soffan och kollade på tv och då blev jag såklart trött, sen så sätter hon sig halvklar vid datorn och snackar med våran nya kriminella vän hehehe :P Då somnade tydligen jag och så väcker hon mig 40 minuter innan jobbet!! Och hon tänkte sig tydligen att jag skulle hinna de på den tiden (snabb som jag är gjorde jag det) men det uppstod problem. Larsa (min far) hahaha, va ute och busade med bilen, så vi fick ta saken i egna händer och fråga Arja om nyckeln till supermercan som tog oss till jobbet på 20 minuter typ, va ju tvungna att åka förbi donken och inhandla middag ^^ Blir "snabbmat" när man har bråttom, fast vi kanske inte kan kalla det snabbmat med tanke på att det tog 10 minuter att få maten, allt tack vare Tammys vegetariska läggning (hon äter McBean) uuuuscha!!

Haha så jag skyller allt på Tammy!! Ne skoja bara Tammy. Men vi fick lite gjort idag iaf, ridit, snackat skit och bokat kryssning =) Yeeeeees! Tvingade till mig att få jobba ikväll också, big mistake trött som jag är. Men lite extra fickpengar är alltid bra att ha!!!!

Nu sitter jag ju då på jobbet eftersom kl snart är 7, men har inget att göra just nu så då tar jag mig lite tid att blogga, bra va?!
Jag funderar på att knarka lite coca cola när jag kommer hem, om det finns någon hemma dvs. Fast så kom jag på att jag ska byta lakan direkt när jag kommer hem och sen hoppa ner i sängen, kolla på tv och sen somna in fridfullt och stillsamt, asså sova dårå... inte dö. My time är inte inne än, får dö den 21 oktober när jorden går under. Då människor så dör vi alla lyckliga och olyckliga tillsammans.

Neefan jag längtar till min "feta" ca 14000kronors lön, för dom ska jag göra någonting vettig av. Kanske spara till en bil? Som kronkalle iofs kommer ta, eller så sparar jag till en egen häst?

Ska skriva ett litet memo till mig själv, stallet på fredag och rida. Med Tamby R Lyder hahaha remixade ditt namn lite Bmtay ;) Där kom det igen, remix by ankishhh woooo.


Ne nu ska jag ge mig för jag tror inte jag har något annat att skriva om? Kanske hur puckad och cp jag är men det vet väl redan alla som läser? Haha hoppas inte dock! Juste btw så har jag skrivit ut en bild på en coifish som jag ska tatuera över min vackra blomma jag har på vänster underarm, kan fan inte ha kvar blomman längre, dör ju bara av att kolla på den, SÅ JÄVLA FUL!!

Nej nu ska det arbetas, hare bra allihop så hörs vi väl imorrn antar jag. Eftersom jag ska sova när jag kommer hem, ska inte sitta vid datorn alls då! Kanske kolla mailen bara, eller nee kanske inte de heller för då kommer jag väl fastna precis som jag har gjort nu... Suck

Aja over and out, xoxo Ducky

Kommentarer
Postat av: taam

MC BÖNA HAHHAAH

2008-09-16 @ 22:24:38
Postat av: Anonym

tammy e så ful

2008-09-17 @ 01:54:06
Postat av: taam

Alla har en åsikt...

Men att vara anonym då är väl lite fegt? Man ska stå för vad man tycker:)



2008-09-17 @ 14:11:25
Postat av: Malin

Hahaha vafan du kan ju inte ta bort blomman!!

kommer ju ja gå själv me cp tatuering :(

2008-09-17 @ 16:25:12
Postat av: Anonym

ja får väl va anonym om ja vill, du e ful som ett as

2008-09-18 @ 00:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0