TNT

Arbetarmyra som jag är sitter jag på jobbet och bloggar lol :P  Och mailar med Kris fast han har slutat svara :O Vilken jäkel, han va jättegullig och ville betala min telefonräkning så ja skulle kunna ringa honom sen ^^ Hehe men det får han inte göra, bara för han tjänar FETT med cash haha så ska ja inte leva på honom bara för de, jag tjänar också pengar och jag ska betala min räkning när lönen kommer, plus att jag ska också åka på kryssning hihi.

Kanske ska arbeta lite nu men det finns fan inget och göra, eller aa där det finns något att göra finns det ingen plats för mig att stå! Så skyll inte på att jag aldrig gör något på jobbet för ibland arbetar jagfaktiskt lite. Lol jag skämtar bara jag har bara mina små raster då jag bloggar eller röker på.

Måste berätta om min helt sjuka dröm jag drömde inatt, drömde om folket på jobbet. jag satt och jobbade här viddatorn, så kommer Nadia fram och säger; " Angelica!! Luca är som TNTs hotellchef och han ser allt du gör, han ser att du gör bra saker men också att du göra lika mycket dumma saker! Han är TNTs hotellchef!! "  Och jag vart helt chockad och gick hem :S Sen drömde jag även att Tammy kom hem till mig mitt i natten med en 0,5 liters Coca cola och ba drick den här och rök samtidigt, för jag vill att det ska smaka hasch i din mun.

Måste berätta om dne drömmen för Tammy nu för den hade jag totalt glömt bort.

Nu ska jag nog köpa en glass och sedan röka en smokarett som jag kallar dom. Kanske ska mobba arbetskollegorna först hehe.

Sen ikväll ska Tammy och jag ut och busa, (tjäna pengar) HAHA! Knappast men nästan, Rosersberg blir offret ikväll ^^ cya there rosers!

Nu ska jag kolla min mail och se om Kris har mailat, annars stänger jag ner skiten och blir lite sur ist :P Hehe, aja men vafanculo vi hörs! Hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0