ojoj

"Evert" vart visst lite ledsen och upprörd över att jag råkade skriva en 3a ist för en 2a i inlägget "hmm" för det var ju 2an jag kollade på, jag ber så hemskt mycket om ursäkert evert ;) ^^

Men jaja, jag känner mig lite seg idag, vaknade fan kvart i 12 :O Liiiiite sant för att vara mina nya rutiner, sitter på jobbet nu och är måttligt seg i skallen. Ska nog ut och ta en cigg för att lugna nerverna som redan är jävligt lugna haha.

Har vart lite bloggtorka idag men jag har helt enkelt inte orkat då jag förklarade att jag är seg i huvudet :P Hehe, måste inhandla lite cigg på vägen hem, för jag har ca 3 st kvar tror jag :O Och det ska jag klara mig på tills kl 10 typ :O

Ajajaajajajaaa, L Ryder!!! Snart smäller det wooohooo! :D

Kommentarer
Postat av: Lina

wihoooo tattooo snart då ;)

2008-09-23 @ 18:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0