morgonstund har guld i mun(d) förstår inte riktigt

Jo jag vaknade runt kvart i 8, va ett jävla liv här hemma men jag var pigg så mig gjorde det inget om dom väsnades. Vi har ju typ en av världens gulligaste ungar här, Jonna. Det är min farsas tjejs sons barn :P Krångligt värre.
Förut började Jonna gråta när hon såg mig men igår så lekte vi och hon sprang efter mig, kanske mest för att Lucas (min katt) också sprang efter mig och hon är helsåld på Lucas, springer efter honom hela tiden haha :)

Nu är jag iaf vaken, ska jobba idag, vilket jag tycker ska bli väääääldigt skönt. Att få något att göra, som ni vet så har jag ju inget liv utan sitter bara hemma o ugglar framför datorn eller tvn. Suck, när lönen kommer så är det jag som köper mig ett liv. Blocket, säljer ni sånna!??

Och btw vem är det som håller på å ringer Kris?? 0737721209, vems nr e de? Tycker det e konstigt att en svensk person ringer ett cypriotiskt nummer utan att vilja nått speciellt, orka slösa pengar? Aja, nu ska jag ta en cigarett och kolla saldot på Tammys sömnstatus... :S HAHA vaaa?
Ne men jag ska kolla om hon sover.

Men rökaaa nu då.

Hörs senare! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0