konstruktiv kritik

fick jag idag på jobbet, jag och Tammy har busat lite för mycket, eller aaa igår busade vi. Det var inte så mycket egentligen eftersom det va efter arbetstid, vi gick ju hem direkt efter. Jag satte mig alltså i en soptunna, eller ja det e återvinningspapper i den. Alltså inge sopor. Men jaja vafan nu vet jag ju att man inte kan göra vad som helst på jobbet utan att bli upptäckt.
Jag undrar dock vem skvallerbyttan är?

Det skulle vara måttligt intressant att få reda på, jag har ju iofs mina aningar om vem det är, har 2 personer i åtanke :D Hehe akta er för nästa gång kommer jag på dig, then you're going down bitch! Ne ja skoja men varför sa inte folk att nej Tammy och Angelica gör inte sådär, tänk på att detta är en arbetsplats för jag och Tammy är ju ganska slow i skallen att vi inte fattar vad man får och inte får göra på en arbetsplats hehehe.

Ne nu ska ja fan ta o jobba. Måste bara påpeka att det är fredag idag, och jag ska röja sönder!!! NOT!

Trevlig fredag på er!
Adieeeuu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0