jag leker engelsman :P

Vaknade nyss, såg att tammy hade ringt men tyvärr tammy, jag somnade direkt när ja kom hem från jobbet, vilket var vid typ halv 7 ^^

Iaf nu har  jag vaknat och e pigg, eller aaa pigg och pigg är jag väl kanske inte men jag är inte sovtrött längre. Så kände jag att min hals höll på å kärva ihop så nu har jag tagit ner lite english breakfast te och lite earl grey som jag ska "knarka" upp så halsen inte dör och så det ska kännas behagligt.

Jag vill ringa tammy för ja e så nyfiken på vad kris skrev :O JAG RINGER L RYDER, om du blir sur tammy så förlåt :) haha.

Ne nu ska ja försöka underhålla mitt sjuka jag :(
Adjöö

Kommentarer
Postat av: L Ryder

Hahhaha... trdde min älskling hittat nån annan:(...

Men aja... jagr inger dig sen :D

2008-09-11 @ 07:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0