Jag kan bara stänga ute omvärlden när jag inte orkar lyssna

Tex så pallish jag inte göra nått på jobbet, bara sitter här på min stol och ser upptagen ut haha. Ne jag skoja, det finns inget att göra för en gångs skull :O Vad har hänt med TNT!? Nada att göra vid den här tiden... Måste vara nått fel, eller så e det vi som är snabba kanske?

Jag funderar på att åka på en kryssning med nya Silja Galaxy, vad sägs, låter det som en bra idé? Lär vara en jävligt schysst båt iaf, och billigt var det också. Typ 350 kr på en trosdag - fredag. Det är alltså en dygnskryssning. Vilket funkar superbra med tanke på att man måste arbeta också. Toktråkigt att man inte kan åka på en helg dock... :( Måste ju vara 21 för de, men vänta bara!! Om ett år så jäääävlar, eller aa ett år kvar i dec, tills dess kan jag ju bo på systemet iaf haha. Fast så kom jag på att jag är nykterist nuförtiden, jävla skit... Dålig tajming tycker jag. Men jag kan ju vara nykterist fram till min 20årsdag sen kan jag bli alkoholist igen? Eller??

Ajjaaaaa, nu kanske man ska leta fram något att göra? Kanske skriva förra veckans tidsrapport? Glömde ju göra det i fredags, men om jag skulle missa lämna in den så gör det inte så mkt, jobbade bara 8½ timme förra veckan. Men jag ska göra den nu iaf, för det e iaf nån tusenlapp extra i lön.

Btw så vill jag bli frisk nu.



Fr. vänster: Angelica Gurka, Kirre Gurka & Tammy L Ryder


Jag har döpt om mig till Gurka så att alla vet haha, ska fan kolla om man kan heta Gurka i efternamn, då ska jag flyga dit man byter namn och göra det direkt!! Angelica Gurka till er tjänst!


Kommentarer
Postat av: Tammy!

hallå du ska supa på min 20 års dag också:P

2008-09-15 @ 19:59:22
Postat av: Anonym

bloggar inte henke mer ?

2008-09-16 @ 00:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0