Jag föredrar...

...tydligen att ha det kallt i rummet med tanke på att jag måste sitta med jacka här typ :O Fast det e skönt när man sover, att ha det kallt runt omkring och bara krypa ner under det varma täcket 'mys'.

Igår va vi på skabbet och chaplins och jaaaa, vill vädja till er grabbar som kanske har en eller två skruvar lösa uppe i maskinrummet, när vi säger nej så betyder det inte - åååh ta på  mig meeeer, de betyder NEJ!!! ajaaaa, jävla busstur hem asså, tog fan en timme :O

Tammy och jag ligger i min säng, vi har sovit typ en timme. Vi funderar på att göra nånting, men vaaad?
Jag vill iaf röka, har rökt en halv cigg idag. SUCK!

Ska halvsova lite till tror ja.


UPDATE

Nu har Tammy gått hem, och då vaknade jag, typiskt hehe, jaja natti

Kommentarer
Postat av: annnnkkkkkkekekeieekkiianki

schystans:D

2008-09-15 @ 15:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0