jag älskar min iPhone!!

Härmed förklarar jag mig och min iphone till man och hustru!! Haha!

Skönt att få lite respons iaf :)

Jag har sån lust att sådär dumrecensera K & BB som jag brukar göra när jag inte har något annat för mig, men jag har inte riktigt orken för tillfället, hoppas att ni alla fattar vilka K & BB är? Annars kan ni få lite hjälp på traven ^^ Stoooooora bloggare som tjänar myyyyycket pengar på sina bloggar hhehe, och jag ska inte förneka att jag är avundsjuk för det är jag men vafan... Okej att BB går med vinst för hon har ju ändå åsikter och skapar debatter (något konstiga dock) men K är ju bara ute och super, röker och går i skolan.. och juste!! Shoppar och lyssnar på Tokio Hotel (stavning på det?)

Måste tipsa om en sjukt intressant och jävligt sorglig blogg som ni bara måste läsa från början till slut, Maddes blogg som gick bort i cancer nyligen, så tråkigt att det ska hända unga tjejer alltså. Jag kände inte henne men när man har läst bloggen så känns det faktiskt som om man gjorde det.

Inget mer tråkigt nu...
Måste fråga, vem fan har rökt i mitt rum?? Luktar rök i hela rummet, jag röker utomhus... Måste vara Kirre han kommer alltid fram till mig utomhus när jag röker och ska försöka inhalera så mycket rök som möjligt. Stackars katt, han kanske har blivit beroende hehe, nerå. Det e min jacka som stinker, jag tror jag ska skaffa mig en speciell rökjacka som jag använder när jag bara ska ut och ta en cigg på hösten/vintern/våren... Kanske till och med på sommaren om det är kallt, haha.

Jag har inte så mycket att blogga om för tillfället, så jag kan ju dela med mig lite ointressant fakta. Visste ni att min ena katt är livrädd för bebisar? Varje gång han hör en bebis skratta, gråta ellr skrika så sänker han ryggen och kutar därifrån. Jag har många ärr på bröstkorgen från när jag har försökt fånga honom och han har klöst sig loss. Ojojoj. Intressant va?

Neee nu ska jag faktiskt göra något vettigt av min kväll, jag ska tigga pengar av min pappa för att köpa godis och sen ska jag sätta mig och kika på Jurassic Park 1 och 3, glömde ladda ner 2an när jag va hos brorsan, smart va?

Kanske bloggar lite senare ikväll, who knows?

Adieuuuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0