hur ska man uttrycka sig så folk förstår innebörden av uttrycket??!!

Nu e det såhär att på vårt jobb har vi en tjej (nämner inga namn) X! Hon gör fanimej ingenting och många av oss här säger till henne gång på gång men ingen förbättring alls, hur kan det inte gå in i hennes skalle? QUE!?

En liten historia jag hittade på nyss ^^
Vad är det för likhet mellan ett sugrör och X skalle?
- Jo, det som det ska fyllas med går rätt igenom!

Iallafall hon lär ju vara segare än en sengångare läs: seGgångare

jag har iaf fått det olivianska HIVet på min vänstra armbåge, det tackar jag för!!

Nu ska jag inte vara som x och smita ifrån allt arbete så ja ska tillbaka till mitt nu.

Adieu mitt folk ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0