hur mesig får man vara egentligen??

Den här förbannade förkylningen får mig seriöst att tänka på självmord, feber, ont i halsen, täppt i näsan och hosta. Hur fan orkar man leva med det? Knarkar sönder halstabletter gör jag, ätit 2 påsar idag. Nästan så jag vill cykla och köpa mer för att lindra det förbaskade halsontet. Meeeeen jag vet att jag blir bara sjukare om ja e ute o rör på mig, nu sitter jag iofs ute och röker men ja har ju jacka på mig + att jag sitter still. Jag tycker att jag kan väl åtminstonde låta bli att röka när jag e sjuk men tydligen inte, får mig ju bara att må illa.
Jag är så jävla less på att ligga i den där sängen hela tiden, det gör jag även när jag är frisk för jag har ju inget liv, tur man har Tammy iaf som förgyller dagarna :) Tror jag ska vara lite seriös på det här letandet efter en pojkvän, känns så ensamt i detta höstrusk... Kan ingen bara komma o va kär i mig och hålla mig sällskap när jag e sjuk... Även när jag e frisk, men det verkar fan omöjligt,

Jag skyller på Sverige och alla puckon som finns här, vill fan flytta till ett bra och varmt land! Nått varmt och billigt land here i come1! Så småningom!

Ne nu är det dags att fimpa och lägga sig i den egentligen bekväma sängen men som sagt så har jag legat för mycket i den så den känns just nu inte så jättebekväm.

Man säger ju borta bra men hemma bäst, men ja tycker fanimej tvärtom. Hemma bra men borta bäst!

Då tackar en sjuk Angelica för sig, ska lägga in en bild när ja va sjuuuukt bakis och såg ut som en mus så får ni en hint om hur jag ser ut nu ungefär haha.

Klart det inte gick att ladda upp bilden :S Vafan, aja over and out. Alla sjuka, krya på er.. Och alla friska, var glada att ni inte är sjuka!

Kommentarer
Postat av: taamina

Ne vi har fan inget liv.. men vi har varandra iallafall:) hahaha.....

Vi drar utomlands snart... okey?

2008-09-09 @ 01:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0