host host!!

Har hostat mig igenom denna natt, dock inte sovande. Har inte kunnat sovit på heeeela natten då det låter som jag har bronkit eller grov astma..

Vettefan va man ska göra åt saken?
Hosthosthost igen då.

Alla brukar säga att det låter som jag ska hosta upp lungorna när jag hostar, och det e sant, ibland hostar jag så mycket så det kommer ut spya.. Mysigt va? Men det är inte allt för ofta, det är i dom stora hostattackerna och då hinner jag oftast springa till toan ^^

Nu ska ja leta upp min kitte och försöka sova som jag redan gjort i 8 timmar, kommer väl säkert somna en timme innan jobbet och försova mig :(

Fiifan, ha en trevlig dag då allihopa. Host och kram på er =D

Kommentarer
Postat av: Daniela

Stackars dig. Hoppas du blir frisk snart!

2008-09-10 @ 14:28:47
URL: http://daanish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0