halv sex och jag e vaken...

Vaknade faktiskt av en konstig känsla av att jag väntade på någonting spännande.. låg i några ynka minuter och funderade, sen kom jag på att jag kände mig som ett barn gör på julaftonsmorgon, när man bara vill springa upp ur sängen och öppna alla paket.
Men så är det ju inte julafton idag och jag är ju faktiskt inte ett barn, utan det är bara den 12 september, en precis lika rutten höstdag som alla andra, å andra sidan e de fredag så det e ju som +-0 ^^

Igår va ja med Tammy till stallet vilket slutade med att jag fick en medryttarhäst och hon fick en medryttare till sin häst Pumbaa, hennes medryttare va lite sne i ansiktet men en duktig ryttare va hon o de e ju huvudsaken :) Han ser lite ut som en gris för han e lite rosa i fejset :P Annars är han lite av en flugskimmel skulle jag vilja säga då han e lite prickig, eller så säger vi att han e en vit häst md prickar på :P Gigge heter han och är 6 barre. Ska sluta vara hästnörd här nu haha.

Den där jäveln Kris skulle komma in på msn igår men icke sa nicke, han ljög! Haha kanske va för att jag sa att jag inte ville prata med honom så han blockade mig eller nått hehe, doesen't matter anyway.

Ne nu e de dags att försöka sova liiiiite mer, har ändå hunnit sova 9 timmar inatt, men kanske kan försöka sova 9 till?
börjar ju jobba om ungeför 10½ timme så.

Jajja ha en trevlig dag allihopa!

Xoxo Gossip Girl
HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0