göra denna kväll?

Snaaart om då cirka en timme och 10 min ska ja åka och hämta min far och Arja i Bromma. Vad i helvete ska man göra sen då?

Jag funderar seriöst på magget, iofs e ja ganska trött också så man kanske tar och slaggar. Men vi får se, jag ska försöka kontakta någon som orkar göra något en stund ^^

Blir allt lite taggad av musiken som spelas ur mina högtalare på hög volym och MYCKET bas!! Just nu Johnny Cymbal - Mr Bassman hihiih ^^
When he goes aiiiiiaiaiaii! (8)






Titta vad söt min kisse var i våras/somras :) Eller han är alltid söt men han e jättejätte söt på den här bilden.

Neeeeej nu kom Soulja boy och jag måååste köra dansen framför spegeln haha..

Ha en rolig fredagskväll alla då =)=) Bye byeee / Dansadansidansanki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0