coooonvict gaga!! oohoooh

I've had a little bit too much SLEEP inatt, fan sov tills för en halvtimme sen, då har jag vänt på dygnet IGEN! Dumma Anki!!!!!!!!

Igår var en rolig kväll, ska dock inte berätta om den i bloggen ^^ Va lite för weird för att få stå med här, kan ju säga att polisen kom och snackade med oss 2 ggr, först en civilvan och sen en pikebuss haha :P Men det blir ett kapitel i L Ryder & Fox's äventyr iaf :D Fan Tammy vi kanske ska skriva en bok ändå?

Ja har precis ätit lite thai ching chaooo mat haha, kyckling m. cashewnötter, fast ja äter inte nötterna, såsen i den är dock god som fan. Men pappa började whina innan så ja tappa aptiten och åt typ en tugga. SUCK! Han älskar att bråka med mig, bara för att han vet att jag spårar ur och flippar till slut.

Jag och L Ryder funderar på att dra och dansa lite ikväll, alkoholfritt så klart! E ändå inge bra att dricka när man e sjuk så jag står över, e ju faktiskt nykterist numera hehe svårt att tro dock :P
Question is, what to wear?

Sitter och suger på min cancerpinne as always för tillfället, ska väl gå in och dö i sängen ett tag innan Tammy kommer hem från stallet och sen ska vi hitt på nått, aaa dansa kanske.

Morgondagens planer e att inte sova allt för länge, ska ut till stallet och rida sejjj lite på dagen, e ju så kallt på kvällarna nu för tiden.

Men nu ska jag fanimej kolla på tv, trevlig lördagskväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0