Blondinbella överdriver?

Det tror jag fan att hon gör eller ljuger. Som ni alla säkert redan vet så var hon med i norsk tv, Studio 5 tror jag programmet hette, där pratade dom om våldtäkter och våran alldeles egna Blondinbella var med och gästade då hon påstår sig ha blivit utsatt för sexuellt övergrepp.

Jag citerar ett stycke i hennes blogg som jag sedan ska jämföra med det hon sa i tv.

"
Vad är det för dubbelmoral vissa av er har? Ni är lika
vidriga som påstår att jag hittar på som polisen var
som jag träffade i Italien som inte tyckte att två fingrar
uppkörda i min slida emot min vilja så att det började
blöda
var något konstigt."


Det jag tycker va så konstigt är i Studio 5s program så säger hon, nu orkar jag inte lyssna igenom skiten igen så jag citerar inte utan jag tolkar det jag hörde.
"Jag sa inte emot och jag rörde mig inte, jag önskar att jag hade slagit honom men jag stod helt still och var tyst"
Nu sa hon väl säkert inte allt det där i samma mening men faktumet är att jag v et som så många andra som sett programmet att hon sa det där.

Då undrar jag följande, hur vet han att hon inte vill om hon står helt still, är helt tyst och gör inte ett smack för att förhindra att detta händer? Jag menar grabben ska innanför trosorna på bruden med fingrarna och hon låter honom göra det? Jag menar det här händer väl knappast på en sekund?
Nu säger jag absolut inte att det är okej för killar eller tjejer för den delen att göra såhär, men jag tror att nu för tiden vet alla att man måste vara bestämd mot andra för att visa vad man vill och inte vill. Det är klart att man ska kunna gå ut i de kläder man vill och man ska kunna uppträda på det vis man vill utan att bli stämplad som hora eller våldtäktsobjekt.

Men man kan för i helvete inte stå still när någon gör något som man inte vill mot en, Blondinbella, skulle du ha legat still och vart helt tyst om han hade stoppat kuken i dig och våldtagit dig också, för du säger ju i din blogg att det spelar ingen roll om det
Citat; "är
fingrar uppkörda än om det varit killens könsorgan eller en gren?"

Nej jag är som säkert så många andra trött på Blondinbellas dubbelmoral, som det där hon sa i  Extra Extra att hon är stolt över sitt SL kort och att hon inte åker taxi hela tiden, men i bloggen står det minnsan var och varannan dag att du ska ta taxin hit och dit.

Bestäm dig nu lilla du.



Nog om detta, hoppas ni har haft en trevlig lässtund ^^
Säkert många av hennes fans och massor med andra som kommer komma med kritik mot mig nu men I can handle it baby! Så varsågod!

God natt


Btw Tammy har också lite synpunkter på BB som ni kan läsa här.

Kommentarer
Postat av: henket

haha shit det vart lite adrenalin när du skrev detta tror jag ;D yeheeessss

2008-09-18 @ 12:03:08
Postat av: Emelie

Alltså, hur fan kan den där snubben ha hittat "dit" med fingrarna så snabbt? Kanske om hon hade varit helt näck men till o med då behöver vissa en karta, ha ha! ;)

Din blogg e toppen btw!

2008-09-18 @ 12:33:39
Postat av: tammy

haha.. stackars bellan....

2008-09-18 @ 14:10:25
URL: http://tammylryder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0