blev lite frisk nu

kollade lite på min favoritsajt zatzy, och såg att det är utställning + race ikväll + lite show off på sveavägen i stan. Så jag och Henke bestämde oss för att åka dit :D

Va ju på race igår, och det va toppenbra om man jämför med alla andra man vart på, det här var verkligen organiserat från topp till tå. Är det hälften så bra idag så blir jag nöjd :)
Min granne tävlade ju deras svindyra och jävligt fräscha audi igår och vann (otippat, NOT). Tog kort och OOOOM jag ska skvallra för hans päron haha, tog ju kort på den innan start så ska skriva ut bilden och lägga i deras brevlåda. Muppade lite med honom på vägen hem och (körde upp i röven, låtsades att jag skulle köra om på fel sida osv. Det var mycken kul :D

Har vart på ICA nyss och handlat lite inför middagen, potatiskroketter (mums), coca cola och cigg, aaa ciggen ska ja inte ha till middagen, dom ska has hela idag och imorgon :)

Nu sitter jag ute och röker och min söta kisse Kirre håller mig sällskap på stolen bredvid ^^

Nu ska jag facebooka, bilddagboka och hotzona lite, så hörs vi kanske inatt allihopa!
Adieuuuuu

Kommentarer
Postat av: taaam l ryder

maddes med lårens brorsa alltså hahah,

2008-09-20 @ 15:44:49
URL: http://tammylryder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0