at the jobbbbbb jao

Nu sitter jag på jobbet och arbetar på som fan, nee där ljög jag, nu är det typ ingenting att göra.

Med tanke på att jag gick så pass tidigt idag så vart jag ganska trött vid 12tiden att jag somnade och sov till kl 15.30.
Tammy ringde och väckte mig, vem annars??
Ikväll tror jag att det blir bus, rikligt med bus också!

Jag måste typ råna en bank eller något för att betala in alla pengar till Kronofogden, suck, hur ska jag orka!!? Ge mig genast ett till jobb så jag kan beta av dessa 50lax. Kanske kan någon rik människa donera pengar så jag slipper ur detta svampträsk? Vill ju inte sjunka :(

Ne nu ska jag ut och ta en cancerpinne, ska tvinga med mig Tammy the torsk också.

Wooop woooooop på er, trevlig fredagskväll!

HeiiiPa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0