at the job vafaaaaan

Jag tror jag skulle bli en jättebra chef för då skulle alla ha ledigt hela tiden ^^  Och då skulle alla tycka om mig fast företaget skulle kanske inte gå så bra hehe. Så vi kanske skippar mig som chef.
Nu sitter jag i alla fall på jobbet, imorrn e de löning och då ska jag köpa lite kläder ^^ Och ett par pumps, måste hitta ett par snygga, brukar alltid ha otur och inte hitta några men jag ska söka igenom heeeela stan säger jag bara!

Jag orkar inte skriva så mycket just nu, jag ska sätta mig bekvämt och njuta av min cola innan alla chaufförer kommer in med papper och grejer.

Och btw alla TNTare, Olvivia e sjuk igen!!!

Kommentarer
Postat av: taaam

hahahahh skämtar du? kan vi inte våldsgästa olivia med en kamera och filma hur jäkla "sjuk" hon är.. sucker!Aja.. ska vi ha kul imorrn lr:D hihi

2008-09-24 @ 17:11:06
Postat av: bitte

[email protected]

2008-09-26 @ 11:15:43
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0