aha?

Ja hej på er bloggläsare :P Sorry för den ultimata bloggtorkan emn jag har helt enkelt inte varit på humör för att blogga. Den här helgen har sugit ganska rejält! Nästa helg ska ja supa mig medvetslös tror jag fan. råkade mata min katt för mycket så hans mage putar ut åt båda sidorna + ner mot marken, stackarn, övergödd!

Igår hyrde jag film och träffade jag min snuttegulle kompis Johanna som jag inte träffat på huuuur länge som helst, vi åkte och köpte glass och skvallrade, va skönt att få prata lite :) Efter det så drog jag hem och glodde på 27 dresses och Beck - Advokaten. Va skönt att ligga hemma och vila men det var ändå en ganska sugig lördag.

Okej vafan, att folk säger saker om en som dom troligen vet att man kommer få höra... Hur jävla smart e de? Ja menar... om man sedan konfronterar dom så är det liksom ingenting som dom sagt? varför skulle människan som sagt det till en ha ljugit och hittat på det? Svårt att förstå, tycker man någonting så säg det till mig istället!! Tur iaf att man har n¨ågra riktiga vänner, även om dom är få så uppskattar jag det verkligen till 110%!! Tack till er, ni vet ju vilka ni är.

Aja idag har ju iaf familjen vart här, va skönt att umgås lite med dom för en gångs skull. Vi åt middag och tårta, fyfan va gott det var med tårta. Bestämde att jag ska gå med mina systerbarn på skansen och bio någon dag i dom kommande veckorna. Jag gillar faktiskt skansen, så lugnt och fridfullt där ^^

Jaja, idag bestämde iaf Kris och jag att jag ska flyga över till Cypern nästa månad, blir väl förmodligen den 24e eller nått. Ska bli skönt att komma ifrån allt och alla lite, kan verkligen behöva det.

Sen har jag nu kommit på att jag vill byta jobb. Vill jobba dagtid för jag har ingen tid alls att träffa mina vänner när jag jobbar kväll, för man vill ju ändå komma i säng i lagom tid eller?

Måste gratta Henkepenke som idag har köpt bil! en Mitsubishi Colt, den va lite ranglig men ändå helt okej och jag känner att han är lite inte mitt vän längre för ja e så jävla avundsjuk, höru de Henkovich??? Haha, nerå. 

Sen är det ju såhär att någon som står/stod vääääääligt väldigt nära mig ska ha barn också :( Är lite glad man livet kommer ju inte bli samma sak, sitta hemma med en skrikande unge när alla polarna e ute och reser och gör massa andra roliga saker liksom... Näääej tack till det. Jag är alltså FÖR abort!

Hmm va något med jag ville ta upp men det har ja ju glömt för tillfället. Nämen just det ville ju bara berätat att jag har färgat håret brunt :P
Fast det kanske jag redan har berättat? Jajjjja skadar väl inte att berätta det 2 gånger hehe.
Lägger upp en bild här nedanför ^^

Nu ska jag kolla på film, jag har bullat upp med cola och popcorn och choklad så jag har det bra jag :D

Adjööö




Jag och en av mina systersöner :)

Kommentarer
Postat av: henket

haha yeees. du har iaf en given plats i framsätet =D

2008-09-29 @ 00:18:47
Postat av: Malin

Du passar verkligen i brunt hår :D

fast du e lika fint i blont sådu inte tror att du typ har ödslat ditt liv på o va blond hahaha :D

2008-09-29 @ 14:32:03
Postat av: anki

ja henket the svarttaxichaufför numera eller? ^^



hahahahahahahaha malin du e så skön :P

2008-09-29 @ 15:16:43
URL: http://ankiis.blogg.se/
Postat av: Malin

Anki får sitta längst fram i taxiiin (8)

2008-09-29 @ 16:19:49
Postat av: anki

hahaha :D

2008-09-30 @ 01:05:58
URL: http://ankiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0