22/9-08

På begäran av Dani så kommer här en bild, jag ska förstås lägga in fler bilder vartefter dagarna går men atm får ni bara den här.



Som ni ser är det min nyköpa iPhone på bilden :)
Min säng är dock liiiiite hårig (min katt låg och sov på det där stället inatt) men nu när jag inte ska sova i den just nu orkar jag inte bry mig, sen blir det till att dra sån där klädlimsborstegrej, rullsak ni vet? Som man använder till kostymer och sånt. Jajja, nu ska jag börja göra mig iordning inför jobbet, klä på mig nå bekväma jeans tror jag och dra på mig min gröna tjocka peaktröja, älskar den luvan asså.! Attbropå (stavning??) peaktröja, vart fan är min gråa någonstans?? VA VA VA!?? I miss it :(



Ne men vafan vi hörs, ciaoo!!


Kommentarer
Postat av: Daniela

äntligen, en bra början :D

2008-09-23 @ 05:14:04
URL: http://daanish.blogg.se/
Postat av: Anonym

orka snatta pengar av folk för att köpa dyra saker, om du nu ska snatta kan du väl betala alla dina skulder. idiot.

2008-09-24 @ 15:55:11
Postat av: anki

hörrö du anonym, du kanske kan berätta vad jag har snattat då? och btw så kan man spåra ipadresser jävla pucko!

2008-09-29 @ 15:31:25
URL: http://ankiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0