Xena Krigarhoran

är på tv nu och det suger! Måste genast byta kanal. Hon har så fånig dräkt!!!

Har ont i magen och sitter och lyssnar på Michael Jackson - Dirty Diana nu.
Kollade på en film som Katta tipsade mig om, "when a stranger calls" den va fan läskig, fast Katta berättade ju vad som hände tidigare idag men den gick o kolla på iaf :P Va ju lite spooky att gå ut o röka efter den haha!

Fattar inte varför min mage e så svullen, har ätit donken och en plopp. Btw så fick jag vänta på min mat från donken idag i 35 minuter :O Plus att jag beställde +meny men inte fick jag nån sån, ska nog dra och klaga imorrn. Hoppas det inte va nått fel på köttet eller kycklingen och att det är därför jag har ont i magen. Vet inte vad jag skulle göra om jag lyckades bli sjuk nu?!?!

Sista arbetsdagen på 5 dagar imorrn då :P Ska bli skönt o få lite vila för en gångs skull.

Sen har jag ju fått för mig en sak nu också men det tänker jag inte berätta här förrän jag e helt säker på att det inte är det jag tror. faaaaasen!!

Nu ska jag ladda min iPod och köra in lite fler låtar i den så man har nått att roa sig med på fredag hela långa resan dit :P

Godernattet då :P

Kommentarer
Postat av: henke

haha nej jag anar ugglor i mossen, men jag hatar även xena krigarhoran oxå!!!!!!!!!!! :@

2008-10-23 @ 12:31:48
Postat av: QUEENIEQUEENIE

HAHAHAHAHA

och vem fan är du lixom?

2008-10-23 @ 17:19:14
URL: http://metrobloggen.se/queenie
Postat av: Anonym

å vem fan e hon?

2008-10-24 @ 00:03:19
URL: http://tottehiin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha du tar ju det alltid lugnt?har du någon gång gjort något jobbigt ens?

2008-10-24 @ 08:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0