vet ni vad det roligaste i hela världen är?

När folk byter ens lösenord, som om jag inte kan komma in igen liksom? Skuuuumma människor finns det där ute.







Vad har jag gjort idag då? Nada, var uppe till halv 12 imorse, somnade, gick upp halv 4, duschade och åkte sedan till jobbet. Hann inte laga nån mat så ja fick tillaga mina köttbullar och makaroner väl på jobbet. Men det gick ju bra det med! Och jobbet gick väl helt okej, som alltid liksom. va väl en hel del att göra idag iofs, kändes nästan som en tisdag även då jag hade ganska mycket dötid. Fick lillen att äta en grön chili för 200 kr haha ja kände medlidande för honom då jag också smakade lite och det brändes i typ en kvart. Fattar inte hur man kan käka sånt där till maten?

Nu har jag svinont i ryggen så jag kanske ska gå tillbaka till min snygga naprapat Niklas? Hohoooohoho.

Nu ska jag glo på tv och sen somna in stillsamt och sova förhoppningsvis ända till kl 12 imorgon!
Nattiii


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0