varför ska det vara så svårt?

...och varför ska jag alltid förstöra det jag har som är bra? Är det så att jag kanske vill ha det ännu bättre, jag kanske tror att jag kan få det bättre? Kan jag få det bättre än så här? Är det möjligt? - Kanske det, men vågar man ta reda på det och ta risken att förlora något annat?
För jag vet ju inte längre... VARFÖR ANGELICA!? Ska du alltid hålla på och ändra dig.

Hade iaf en bra gårdag, eller aa i förrgårdag :) Tack!

Det var någon som ställde en fråga till mig idag, och jag sa nej kanske en annan gång. men jag vet inte riktigt vad jag ska svara då, jag vet vad jag vill svara. Men är det isf rätt svar? Hmmm, komplicerat.

Jobb imorrn, ser faktiskt fram emot det :) Jag har ju min lilla solstråle som sitter på min högeraxel och gör mig glad, jääääääääs!

Nu ska jag röka och spela och klara sista banan på Marble på min telefon annars går jag under och sen ska jag gräva ner mig ännu mer i mina bekymmer och sen blir det tvtittande :P


Heipaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0