trött trött trött och the big problem is back

Min lilla infammation i benen jagbrukar få ibland är tillbaka, dock inte så farlig... ÄN!
För er som inte vet hur det känns för mig här så ska jag berätta, att när jag sitter still, går eller aa typ ligger ner så känner jag mig "gammal" i benen, har svårt att börja på dom och måste röra dom vädligt sakta. Kände nu att den har kommit tillbaka då jag bara har suttit här men har svårt att sträcka ut benet och min vänstra fotled är svullen som fan. Men rör man lite försiktigt på sig så brukar smärtan iaf avta lite tills man vilar benen igen.

Ska försöka ställa mig upp nu för att gå ut på en cigg.
Om 24 timmar så slutar jag jobber om en halvtimme, haha kan man säga så?

Ne nu ska sjuklingen ta sin rullator och gå härifrån (önskar jag hade en sån)

Heipa

Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha känner mej så hemsk när ja garvar när du säger att du känner dej gammal i benen men det låter så kul :P

Inte kul att du har ont ju:(

2008-10-05 @ 14:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0