trävligt

Hittade ett skitcoolt program nyss som jag håller på och installerar, kanske ska bli hacker och tjäna storkovan eller nått :P
Sitter just nu i sängen min, inget bra på tv så det får bli OZ som vanligt. Jag säger ju att jag alltid har turen att hitta övergivna bilar, nu har jag funnit en skitsnygg golf som har 103743 böter och en hyffsad bmw som står mitt ute i skogen, hur i helvete fick dom dit den? Är sjukt ren men det e massa lera runt plus 1337463 träd och stenar, som om nån släppt ner den från skyn. SKUMT!

Dags att äta en frukt nu istället för att ta en cigg, den här sluta röka skiten går jävligt bra för att vara första dagen! WOhooo heja Anki!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0