söndagar e helt ok faktiskt

Sitter på jobbet nu, vi har en s.k "lunch"rast då vi äter o så. Och jag har precis ätit mycket god mat , fyfan vad jag älskar bearnaisesås! Min absoluta favoritsås!

Kastar paket idag as usual hehe och scannar lite. Men nu är det bara 5 timmar kvar av arbetsdagen, tror vi kommer bli klara snabbare men jag har ändå inget bättre för mig på kvällarna så ja kan lika gärna jobba. Måste ju tillägga att stämningen är lite spänd idag hehe....

Helgen har inte vart så händelserik, massa jävla filmtittande bara :P

Men nu ska ja kolla min mail och sånt skit sen blire cigg och sen ut på lagret och jobba igen :) Tur man har så roliga arbetskollegor på jobbet. Johannes e den absolut skönaste haha :D WOMANAIZER har jag hört halva kvällen!

Over and out - anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0