put your sexy hands back in the air..

Kom att tänka på den låten (remixen) nyss så ja döpte helt enkelt inlägget till det i brist på bättre förslag.


Här bjuder jag på en hyffsat skön låt från r.i.o också :) Kan ju värma er i kylan hehe.




Och vad har man gjort idarå, nee nada bara jobbat. Imorrn ere filmkväll med... säger jag inte!! Haha det kommer jag hålla för mig själv. Och sedan på söndag är det jobb. Enda nyheten jag har att skriva är att det är bara 6 dagar kvar nu!

Så nu ska jag faktiskt ta mig en cigg och kolla klart på Click :P Älskar den filmen, Adam Sandler e ju så jävla bra! Och just det, har ju äntligt fått röven ur (vad man nu säger) och kollat på Cloverfield, bra film men FAN VA KASST SLUT! Sånna slut gör bara att dom måste göra en 2a för ja vill ju veta vad som hände, eller jag fattar att dom dog och så, då kanske ja inte behöver ett bra slut trots allt?

Jajja natti på er gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0