nu mår ja bra igen

Sitter på jobbet och gör ingenting, ska göra nått alldeles strax. Men vadå? Riva kanske.

Ikväll ska ja supalajnen, mycken skönt :)
Har haft världens mensvärk idag, trodde jag skulle behöva ta livet av mig för att slippa smärtan, men det behövdes inte för den försvann efter 2 ipren och lite spring hit och dit.

Har klämt i mig en pizza och lite cola nyligen, va tvungen att mätta magen känner ja ^^
Imorgon ska jag sälja min iPhone, och då ska jag köpa biljetten, ja längtar så jävla mycket tills ja kommer dit, få träffa honom och få vara med om lite värme och sol. SKÖNT säger jag bara!

Ne kanske ska gå och göra lite nytta nu, eller vad tycker ni?

Ni får ha så kul allihopa, det är ju trots allt fredag, för ja ska ha jävligt roligt ikväll! YÄÄÄS.

Puss puss <3 hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0