men nu får du väl för fan ta och ge dig?

Nu tar jag upp det här i bloggen men nämner inga namn. Men vad fan menar du med snackar? Tror du jag inte fattar att det är mig du menar? Jag har inte sagt ett piss om dig, du kanske skulle tagga ner lite och sluta babbla om och om igen om din hund så kanske folk inte tycker du e värsta pain in the ass?

Ville bara få det ur mig för det här funkar fan inte längre för det enda man hör på kvällarna är MIN HUND MIN HUND!! Drop it för i helvete!

Ne nu ska ja ut på en cigg och sen ska jag försöka sova för jag ska ju upp till det där helvetes tjattriga jobbet där man får höra SAMMA saker varje dag!!






Kommentarer
Postat av: hermald

hahaha anki goes crazy.

2008-10-15 @ 11:45:20
Postat av: Anonym

väldigt crazy... blir nästan räddd.! någon sm verkar lite svartis här assså.. försöker låta lite bättre än någon annan.. ch få lite högre status? elr har jag fel??

2008-10-16 @ 00:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0