lalalalalala ooooohh

Everybody's going to the party, have a real good time. Dancing in the desert, blowing up the sunshine.

Känner ni igen låten?
Kan man annat än älska dessa människor som gjort den? Det är min absoluta favoritlåt även om jag inte lyssnar på den så ofta. För er som inte vet vilka det är så är det System of a down - B.Y.O.B, massa kärlek till dessa grabbar för all bra musik dom gör.

Har laddat ner massa metal och hårdrock till min dator nu (som inte hade nån musik alls), så ja ska tvinga dom på jobbet imorrn att lyssna på den, jag vet ju att vissa gillar den musikstilen men tyvärr inte alla :(


Nu ska jag försöka sova fan, ska ju jobba imorrn =) Förstår inte, jag verkligen längtar till jobbet haha.
Nattiii!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0