Jag utser mig själv till dagens Einstein

För jag är så jävla smart! Köpte en telefon för några månader sen med Telenorabonnemang, och såklart vill jag inte ha abonnemanget så jag kör kontantkort (har en viss kapacitet att få räkningarna att flyga iväg skyhögt) Som ni säkert förstår så var telefonen operatörslåst :P Så ja kasta in skiten i frysen ett tag, tog ut den och vips va den inte längre låst =) Nu är det ju såhär att det är inte bara att kasta in den i frysen som gäller man måste ju fixa och trixa lite innan, men det berättar jag inte hur man gör för det är aldrig någon som kommenterar min blogg trots att jag har massor med läsare :(

Nu har jag iaf suttit hemma i 2 dagar i sträck, endast för att jag är så kåt på Wentworth Miller (Michael Scofield för er som inte visste) i Prison Break, så jag har kollat på hela S02, hela S03 och fram till S04E07. 2 kvällar tog det, vet inte hur många timmar men jajja. Kan väl lägga till att jag har hunnit med några Simpsons & Family Guy avsnitt varav jag såg det sista som släppts som torrent nu. Nämligen det som dom sjunger "Bird is the word, b-b-b-b-b-b-b-bird bird bird is the word (8)

"Hey guy behind the counter, the bird is the word! Hey frighten little child, the bird is the word! Lady on the toilet, the bird is the word, hey dont you know about the bird? Yeah everybody knows that the bird is the word"

Kan ju lätt medge att den låten har satt sig långt in i skallen då man får höra den på jobbet av typ hälften av personalen plus att man sjunger på den själv HEEELA tiden haha!

Ne vill bata påminna er om att det är endast 15 dagar kvar nu och jag hoppas nu att Henke kan vara min personliga taxi den 24e kl 8 på morgonen, känns tveksamt men det känns som om att -you owe me- :D Jag längtar så jävla mycket, varför kan inte tiden gå snabbare? Förstår inte varför dom inte har uppfunnit en tidsmaskin när vi har kommit så långt i utvecklingen? Eller så kanske vi egentligen är jävligt mycket efter!?

Och då hoppar vi till nästa väldigt intressanta ämne, Anki spanki is hungry as usual, ska fan börja bli nyttig asså, pizza igår och donken idag. Och det värsta är att jag äter bara ett mål mat om dagen :O Kanske därför jag  är så smal trots att jag lever på skräpmat? Eller så är det den där jävligt schyssta ämnesomsättningen jag har ärvt från någon av mina päron, troligen inte farsan för han har ju ölmage. Morsan vet jag inte jag har typ glömt bort hur hon ser ut :'( Måste fixa ett kort på henne, hade massor på min gamla bärbara dator men den blev ju stulen som jag redan har sagt så många gånger. Fan asså jag hade verkligen hela min bakgrund på den där datorn, hur dum får man vara att lämna den i bilen sådär? Och hur fittig kan man vara och göra inbrott i en bil!!??

Blev ändå ett helt okej inlägg, vart ju några rader iallafall. Jag känner att jag ska dämpa hungern med en cigg och sen ska jag kolla lite gamla Family Guy avsnitt och försöka somna till det för jag jobbar ju imorrn (idag)
Det orkar jag egentligen inte för jag e så trött just nu, men piggnar väl till efter några timmars sömn. Och just det, jag ska jobba kväll/natt på lagret på söndag igen :D Hoppas det är lika många roliga människor som jobbar då som det var i söndags :D



Nu tror jag att jag ska säga farväl. Och just det, om det är någon som vet hur man startar en grupp på facebook, let me know?! För jag har bästa idén! Hehehehe, au revoir mon chéries eller nått sånt shit :P


NATTIII!!

Kommentarer
Postat av: henkkkkmari

HAYY HAYYYYYYY

jag tror att jag ska köra dig, men du får tracka mig dagarna innan. och jag menar, jag tror knappast det sker ett under och jag får ett jobb inom 15 dagar. alltså rätt safe om att jag ska skjutsa, men dock vet man aldrig om colten stegrar på pnattas öga :O

2008-10-09 @ 12:49:52
Postat av: Malin

HAAHA vaa i frysen???!!! :S

2008-10-09 @ 13:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0