jäääääääääävla skit

Aaa men va roligt att ja fick den röda veckan nyss då, det pallar man ju inte med.

Haha igår hade jag så jävla kul på jobbet, det e verkligen som Nadia säger, att det är som att se på en stå upp komiker show för vi e så jävla cp allihopa :P
Efter jobbet drog jag och Henke till donken och åt såklart :P Sen bestämde vi oss för att supa, och när vi kom hem till mig så säger Henke; Anki din katt är i bilen (mercan). Då tänkte ja att hur fan kunde han komma in där :O Men då hade pappa tydligen hållit på med bilen vid 16:00 och notera att jag kom hem vid halv 11, då har min katt vart inlåst i bilen i 6½ timme, så han hade bajsat och kissat i bilen. Fyfaaaan klart amn fick städa upp det för pappa sa att det va mitt fel för de va min katt :S De va väl ändå han som låste in honom i bilen, cp.

Aja sen söp ja o Henke och han blev sannerligen lite foullll. Ja vart bara helt pratglad och cp som alltid.

Men nu ska ja fan duscha för ja har ont i magen, herråråååååråråråå


Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAHAHA vilken kisse??

2008-10-03 @ 14:28:53
Postat av: anki

kirre :P

2008-10-03 @ 16:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0