hungrig

...är jag!

Ska snart ner till ICA och köpa mig något att äta.
Har sovit fruktansvärt dåligt inatt, tror det är för att jag blev van vid att sova med Kris och nu måste jag sova helt själv =( Men å andra sidan så har jag ju mina söta små katter. Dom var iochförsig inte inne inatt så kanske var därför jag sov så dåligt.
Hade en konstig mardröm, jag, min dobberman (jag har inte ens någon hund) och Kris va inne i nått slott, där man inte fick vara så kom det vakter och vi blev fångade, men han lyckades rymma. Så hade vakterna typ vakt katter haha, och min hund attackerade dom så jag rymde samtidigt och så mötte jag Kris någonstans och då kom han på den brilijanta iden att klätta upp på ett sjukt ostabilt tak vid någon hamn, han klättrade upp först och sen klättrade jag upp, då kollapsar hela taket och vi flyger ner i vattnet. Thats it liksom.

Nu ska jag dra på mig lite kläder och börja knalla bortåt :P

hejdåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0