helt slut

Endast halva rummet är städat, orkar jag med andra halvan. Det är ju trots allt bara kläder som ligger på golvet men vika och lägga undan är inte riktigt min grej, kanske ska bli rik och skaffa en städerska? Tror fan jag ska ta itu med skiten nu när jag ändå är pigg, fattar fan inte hur jag kan vända på dygnet hela tiden? Jag menar lyckas ja sova normala tider så blir det ändå huller om buller efter en eller två dagar....  Fy skäms Anki!!!

Jobba imorrn, ja vet inte riktigt vad jag ska säga om vissa som jobbar där asså. Dom jag gillar har väl märkt det och jag hoppas att dom jag inte gillar vet om det! Ska fan höra om jag kan få jobba på lagret på mornarna ibland, tungt att gå upp kl halv 5 men what the fuck jag är ju fortfarande vaken då haha. Så det är iiiiingen big deal som dom säger på den fattiga donken reklamen :P

Ne cancerpinne sen städa mera!

Tjofleexxxx allesammen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0