helan går sjung hoppfadderallanlej! HEJ

Jaafan ja e typ helt jääävla död idag, känner mig som en levande zombie! Kroppen funkar som den ska men hjärnan tror jag stannde kvar ute när ja tog min morgoncigg.

Idag är det jobba som gäller, längtar tills helgen. Den är verkligen planerad och kommer bli så bra, förutom kvällen på lördagen? Får väl våldsgästa Malin eller nått med en varsin pizza även fast ja redan kommer ha ätit ute den kvällen hehe. På fredag ska ja ju jobba så efter det ska ja direkt hem och glo på tv och mysa med mig själv. Lördag ska jag ut och äta med en killkompis i stan (det är alltså ingen date då jag redan har en pojkvän), och på kvällen sen så fortsätter jag min plan med att våldsgästa Malin. Fast hon läser väl det här så hon kommer väl säga ja eller nej typ :P Söndag ska ja slappa heeela dagen och börjar jobba kl 18.00, ska jobba natt på lagret så kronkalle kan få lite extrapengar av mig :P

Undrar vad jag ska ha med mig för mat till jobbet idag, kanske pasta, det skulle va skitgott!!
Jaja vi får se.

Nu ska ja analysera min mardröm för mig själv här sen ska ja hoppa in i duschen..


xoxo gossip girl hahahaha skämt åsido :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0