hej hej hallåå

Realtivt nyvaken, sen en timme tillbaka. Sov ju på planet igår och det råkade hända en liten olycka på planet hehe :P HAHAHA shit ja flyger aldrig mer med KLM dom kanske ber mig betala för ett nytt säte eller så :P Sen gick jag av planet och kom på ner i ankomsthallen att jag hade glömt kvar hanbaggaget på planet (dumhuvud e man) så fick springa tillbaka och hämta det. Sen fick dt bli taxi hem så jag inte orkar åka kommunalt med alltid plus att jag va så jävla trött.

När jag kom hem så däckade jag fan direkt i sängen, hann kolla 20 min på sista lotr filmen, kommer aldrig kunna se klart den :@

Nu sitter jag och tar det lugnt och pratar med Kris på msn, funtar på en cigg och nå käk? Ska ringa Josse för vi snackade om att luncha idag om vi var vakna, och jag e ju vaken men är hon det?

Jajja kanske skriver en rad eller 2 på jobbet idag.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0